Saturday 4 September 2021

Savaitgalio anekdotas

 

Vyras ateina pas gydytoją ir skundžiasi:
– Štai gerklę suspaudė – skauda – baisu! Bet aš turiu metodą – išgeriu 100 g konjako ir viskas praeina.
Gydytojas klausia:
– Taigi, ką jums dar skauda?
– Ir širdį skauda. Taip suspaudžia – rodos, mirsiu. Bet aš tuoj pat gydausi. Išmetu 150 konjakėlio – ir praeina.
– A, supratau. Tai ko pas mane atėjote, jei pats gydotės?
– Išgydykite, daktare, konjakas juk dabar brangus!
 
                        *    *    *
 
Psichiatrijos skyriuje vienas ligonis stovi prie akvariumo ir kimba prie žuvelės:
– Duok man mašiną, butą, daug pinigų ir gražią žmoną. Tau ką, gaila?
Pro šalį eina gydytojas:
– Ligoni, palikite žuvį ramybėje. Juk ji nemoka kalbėti.
– Štai ir aš jam jau antrą kartą tai tvirtinu, – sako žuvelė. – Puškino prisiskaitė...

No comments:

Post a Comment

Vincentas van Gogas ir Naujieji kinų metai. II dalis

  II dalis    Anksti ryte į namus atvažiuoja automobilių meistras ir pakeičia stabdžių kaladėles. Dabar galėsiu stabdyti drąsiai. Po pie...