Sunday 19 September 2021

Savaitgalio anekdotas

 


Kaimynė iš viršaus balkone pradėjo mėtyti keistas plunksnines lėles.

 Prieš tai ji barėsi:

-  Rūkot čia, nėra kuo kvėpuoti.

 Mes visai nerūkome. Užkniso mane tai , bet aš nenoriu bartis, kaimynė mano skandalinga moteris. Vieną rytą sėdėjau, gėriau kavą balkone ir išgirdau, kaip ji brazda savo balkone. Aš nusprendžiau garsiai jai perskaityti Faustą vokiečių kalba. 

Lėlių nebėra, susitikusi kaimynė slapta žegnojasi. 

Viską galima išspręsti taikiai ir be skandalų. Klasika daro stebuklus, o kaimynė mano, kad esu ragana.


anekdotov.net

No comments:

Post a Comment

Vincentas van Gogas ir Naujieji kinų metai. II dalis

  II dalis    Anksti ryte į namus atvažiuoja automobilių meistras ir pakeičia stabdžių kaladėles. Dabar galėsiu stabdyti drąsiai. Po pie...