Saturday 14 November 2020

Apie berniuką, kuris buvo per protingas 1 klasei


 Pirmos klasės mokytojai  kilo sunkumų su vienu iš mokinių.

Ji paklausė:

- Kas tau, berniuk?

Berniukas atsakė:

„Aš per protingas pirmai klasei. Mano sesuo yra trečioje, o aš esu protingesnis už ją! Manau, kad turėčiau mokytis ir trečioje klasėje!


Tai jau per daug mokytojai. Ji nuvedė berniuką pas direktorių ir paaiškino visą situaciją. Direktorius pagalvojo ir pasakė berniukui:

„Aš padarysiu testą, o jei neatsakysi nors į vieną  klausimą, grįši į pirmą klasę “.

Berniukas sutiko.

- Kiek yra 3 × 3?

- Devyni.

- Kiek yra 6 × 6?

- 36.

Taip buvo ir su kiekvienu klausimu, į kurį turėtų žinoti  trečioji klasėje besimokantys mokiniai. Tada direktorius kreipėsi į mokytoją ir pasakė:

- Manau, kad berniukas gali eiti į trečią klasę.

Tada mokytoja atsakė:

- Turiu ir savo klausimų. Ką karvė turi 4, bet aš - tik 2?

Po pauzės berniukas atsakė:

- Kojos.

O kas yra tavo kelnėse, ko nėra mano?

- Kišenės.

 

- Ką daro vyras stovėdamas, moteris sėdėdama, o šuo ant trijų kojų?

Režisierius apsižvalgė, bet nespėjęs nieko pasakyti, berniukas atsakė:

- Sveikinasi.

- Koks žodis anglų kalba prasideda F ir baigiasi K ir

reiškia daug šilumos ir jaudulio?

- „Firetruck“ (gaisrinis automobilis).

- Kuris žodis prasideda F ir baigiasi K?

Jeigu to near,  turite dirbti savo rankomis?

- Fork (šakutė).

- Visi vyrai turi, kai kurie - ilgesnį,kai kurie - trumpesnį. Vyras po santuokos atiduoda žmonai.

- Pavardė.

- Kuris organas neturi kaulų, turi raumenis ir daug venų. Tai pulsuoja ir yra atsakingas už meilę.

- Širdis.

Irektorius  su palengvėjimu iškvėpė ir tarė mokytojai:

- Taip, nusiųsk jį į Harvardą! Aš pats į paskutinius 7 klausimus atsakiau neteisingai.

No comments:

Post a Comment

Vincentas van Gogas ir Naujieji kinų metai. II dalis

  II dalis    Anksti ryte į namus atvažiuoja automobilių meistras ir pakeičia stabdžių kaladėles. Dabar galėsiu stabdyti drąsiai. Po pie...